vaklushbooks

В „Площад Славейков“ пишат хора, а не изкуствен интелект.

Майкъл Дъглас: Интимните координатори пречат на режисьорите

Секссцените са като бойните сцени, всичко е хореография, коментира актьорът, снимал „Първичен инстинкт“

„Няма нужда от контрол на секссцените, злоупотребилите просто получават лоша репутация, вярва  Майкъл Дъглас. Снимка: ЕПА/БГНЕС - Майкъл Дъглас: Интимните координатори пречат на режисьорите

„Няма нужда от контрол на секссцените, злоупотребилите просто получават лоша репутация, вярва Майкъл Дъглас. Снимка: ЕПА/БГНЕС

Майкъл Дъглас сподели раздразнението си от интимните координатори на снимачните площадки – професия, въведена след #MeToo, за да се следи за сексуални злоупотреби по време на заснемането на интимни сцени. В интервю за „Radio Times“ актьорът определи новия протокол като ненужен и пречка за режисьорите.

Самият той твърди, че не се притеснява за сцените с близост и вярва, че в минали продукции се е справял добре и без навигация от координаторите:

„Вече съм преминал тази възраст, в която трябва да се притеснявам за това. Интересно е обаче с всички тези интимни координатори. Оставам с усещането, че с този ход изпълнителните продуценти отнемат контрола от кинаджиите“.

Дъглас все пак признава, че „наистина е имало някои ужасяващи злоупотреби и тормоз“ по време на по-интимни сцени, но допълва:

„Секссцените са като бойните сцени, всичко е хореография. В моя опит, ти като мъж имаш отговорност да накараш жената да се чувства удобно, всичко се изговаря предварително. Казваш „Добре, ще те докосна тук, ако нямаш нищо против“. Това е бавен процес, дори и да изглежда, че се случва органично, а тъкмо така трябва да изглежда доброто актьорско майсторство“.

Същевременно актьорът е наясно, че не всички актьори процедират като него.

„Сигурен съм, че е имало мъже, които са преминавали границите, но преди изглеждаше, че ние сами се грижим за това, когато се случи. Хората получаваха лоша репутация и обикновено това бе достатъчно. Говорих с дамите, с които съм снимал филми със секссцени, и с тях се шегуваме за това какво би било, ако имахме интимен координатор с нас“, казва той.

Дъглас неведнъж е работил по сцени със споделена близост, като например в „Първичен инстинкт“, „Фатално привличане“ и „Романс за камъка“.

ГРЕДИ АССА. ПЪТУВАНИЯ 27 февруари – 5 май 2024 г.

За да бъдем още по-добри...

За да бъдем още по-добри и да продължим да бъдем независима медия, не можем да го направим без вас - подкрепете „Площад Славейков“!

Банковата ни сметка (в лева/BGN)     С карта през ePay.bg

Bookshop 728×90