Найден Тодоров и Даниел Хоуп

Този текст е публикуван преди повече от 3 години

Списание пусна измислено интервю с Джордж Клуни

Не само у нас жълтите медии прекрачват границите

Джордж Клуни и преди е имал пререкания с клюкарски медии.  - Списание пусна измислено интервю с Джордж Клуни

Джордж Клуни и преди е имал пререкания с клюкарски медии.

Не само в България жълтите медии понякога преминават всяка морална граница. Англоезичната версия на списание Hello! е публикувала цяло интервю с Джордж Клуни и го е представило като „ексклузивно“. Но от изявление, публикувано от холивудския актьор в петък, се твърди, че той не е давал подобно интервю, а цитатите, които му се приписват, са неверни.

„През годините не е било необичайно да ме цитират погрешно, но „ексклузивно интервю“, което е напълно изфабрикувано, е нещо ново. Много смущаваща тенденция“, пише Клуни, цитиран от „Гардиън“.

Актьорът добавя, че и други световни издания са направили свои материали, позовавайки се на Hello!. Техният текст бе пуснат в електронен вариант в четвъртък.

Интервюто вече не е видимо на сайта на списанието, но кешираната версия на страницата все още може да се прочете през търсачките. Под заглавие „Джордж Клуни разкрива най-атрактивната особеност на жена си Амал“ актьорът обяснява, че е бил по-впечатлен от интелигентността на половинката си, отколкото от чувството ѝ за стил.

От изданието също излязоха със становище, в което изразиха „тревога“ от отрицанието на Клуни и обвиниха за случилото се трета страна – независимата агенция Famous, от която купили материала. Както агенцията, така и авторът на целия текст били коректно отразени в края на статията в списанието.

Откъси от интервюто все още циркулират из електронните версии на различни издания. Те засягат най-вече Клуни и съпругата му, адвокат по човешките права, който успява да балансира връзката им с тежкото си работно ежедневие.

През 2014-а Клуни не прие извиние от „Дейли Мейл“ за тяхна история за майката на тогавашната му годеница. Статията твърдеше, че Бариа Аламудин казала на „половин Бейрут“, че е против сватбата на дъщеря си по религиозни причини. Актьорът нарече материала „измислен и безотговорен“.

Вестникът публикува в електронната си версия извинение и премахна от сайта си текста. Тези действия обаче бяха отхвърлени от актьора, който нарече „Дейли Мейл“ „най-лошият тип таблоид“ и го обвини в „предумишлена лъжа“.

Фоби

Ако не минава и ден, без да ни отворите...

Ако не минава и седмица, без да потърсите „Площад Славейков“ и смятате работата ни за ценна - за вас лично, за културата и за всички нас като общество, подкрепете ни, за да можем да продължим да я вършим. Като независима от никого медия, ние разчитаме само на финансовото съучастие на читатели и рекламодатели.

Банковата ни сметка (в лева/BGN)     С карта през ePay.bg

kapatovo.bg

Този сайт използва „бисквитки“ с цел анализиране на трафика и измерване на рекламите.

Разбрах